Płatności za zamówienia:

Płatności za zamówienia złożone w sklepie Z pracowni można dokonać poprzez:

I. Przelew online za pośrednictwem płatności Przelewy24 (wkrótce):

- przelewów transferowych i e-przelewów (pełna integracja procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym – wszystkie dane do przelewu są uzupełnianie automatycznie, wpłatę widzimy w kilka minut):

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności od operatora.

II. Przelew na konto
Dane do płatności otrzymacie w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Jest to opcja tymczasowa i wkrótce ograniczymy płatności wyłącznie do Przelewy24.

Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres sklep@z-pracowni.pl. Może to przyspieszyć to proces realizacji zamówienia.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu wpłaty na konto lub przesłaniu potwierdzenia przelewu.

Dostawa:

Zamówienia dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich.

Koszty dostawy dla produktów podane są przy produkcie.

Zwykle wynoszą 15 zł brutto.

Przy produktach większych gabarytowo koszty dostawy są wyższe pokazane w koszyku.

Jeśli nie jesteście pewni jakie są koszty dostawy prosimy włożyć produkt do koszyka wówczas pojawią się koszty dostawy.

Towar który wysyłamy jest nowy, pełnowartościowy i bez żadnych uszkodzeń

Wysyłamy nr listów przewozowych po wysyłce produktu.

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze.

Prosimy o sprawdzanie podczas odbioru PRZY KURIERZE czy paczka nie jest uszkodzona lub pocięta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania prosimy o sprawdzenie zawartość i w razie uszkodzeń zawartości koniecznie o spisanie z kurierem protokołu  szkody oraz skontaktowaniu się z nami.

Jeżeli przesyłka nosi bardzo wyraźne, duże ślady uszkodzenia (zalanie, zgniecenie, dziura wielkości pięści, brak oryginalnej taśmy) klient ma prawo odmówić przyjęcia paczki i poinformować nas o tym fakcie.
Dla skutecznego doręczenia przesyłki prosimy o podanie takiego adresu do dostawy, gdzie kurier bez problemu zastanie odbiorcę.

 Przed każdą próbą doręczenia przesyłki kurier może, ale nie ma obowiązku zadzwonić na numer telefonu podany przy składaniu zamówienia, wynika to z regulaminów przewoźników. Próba doręczenia przesyłki odbywa się dwukrotnie.