Zgodnie z prawem prawo do zwrotu w okresie 14 dni od zakupu NIE przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • - rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta (np. malowane obrazy),
  • - rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • - rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • - rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • - nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • - dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • - treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

Uprawnienie do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny wynika z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

w pozostałych przypadkach:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” klient ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeżeli w powyższym terminie zostanie złożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Formularze dostępne: Formularz zwrotu

Zwracany produkt powinno się odesłać bezzwłocznie na ADRES USTALONY Z DOSTAWCĄ czyli sklepem.

Prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z ustawą, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości. Kupujący może sprawdzić produkt w taki sam sposób w jaki zrobiłby to w sklepie. Ewentualne uszkodzenia lub nadmierne zużycie powoduje zmniejszenie kwoty, którą sprzedawca jest zobowiązany zwrócić kupującemu.

W przypadku odstąpienia od umowy następuje zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, najmniejszych, zwykłych dostępnych w sklepie kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym zostały wpłacone, chyba że kupujący wyrazi zgodę na inną formę (nie dotyczy kart kredytowych i walutowych). Nastąpi to niezwłocznie lecz nie później niż do 14 dni od otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Kupujący jest zobowiązany przed wysyłką do zabezpieczenia zwracanego towaru tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

Reklamacje:

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Państwa, możecie Państwo skorzystać z gwarancji producenta o ile wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres, albo złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Szczegóły dotyczące reklamacji z tytułu rękojmi poniżej.

Reklamacja z tytułu rękojmi udzielana jest na podstawie Kodeksu cywilnego art. 556-576.

Klient będący jednocześnie konsumentem może złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od zakupu produktu. Wadę należy zgłosić w dowolnym terminie, niemniej jednak najlepiej jest ją złożyć tuż po wykryciu.
Reklamację można złożyć na elektronicznym  Formularzu reklamacyjnym


Składając reklamację należy podać w piśmie jedno z konkretnych żądań:

  • - wymiany towaru na nowy
  • - naprawy towaru
  • - obniżenia ceny (jeżeli wymiana lub naprawa jest niemożliwa)
  • - odstąpienia od umowy (jeżeli wymiana lub naprawa jest niemożliwa)

Sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli reklamacja nie została rozpatrzona w podanym czasie uważa się, że roszczenia kupującego zostały uznane. Termin 14 dni jest liczony od daty złożenia reklamacji. Decyzja w sprawie reklamacji musi dotrzeć do konsumenta w określonym ustawowo czasie tak, aby mógł on zapoznać się z odpowiedzią sprzedawcy. Nieokreślenie lub niepoprawne określenie żądania powoduje opóźnienie rozpatrzenia reklamacji. Sprzedający może poprosić o dostarczenie reklamowanego towaru do siedziby firmy lub do serwisu producenta celem weryfikacji podstawy roszczeń.

Decyzja w sprawie reklamacji zostanie wysłana do kupującego elektronicznie na adres e-mail podany przy jej składaniu przed upływem 14 dni.

UWAGA WAŻNE!!!

Wszystkie OBRAZY, ŻELIWO, Dekoracje ścienne typu PANELE, meble tapicerowane oraz z płyty mdf, płytki ścienne i podłogowe są wykonywane na zamówienie i zgodnie z prawem nie podlegają zwrotowi! Prosimy o rozważne i przemyślane zakupy.

Zapraszamy do naszego sklepu, chętnie dzielimy się wiedzą, dobrą radą oraz dodatkowymi materiałami pomocniczymi nie zawartymi na kartach produktów abyście Państwo byli w pełni zadowoleni z zakupu.

tel. 503910887